Colchester ZOO

Hej i czołem!

Z racji tego, że wakacje trwają w najlepsze, raz na jakiś czas wybieramy się z dziećmi do ciekawych miejsc, żeby odpocząć od nudnej rutyny. Ostatnio pojechałyśmy z przyjaciółmi rodziny do najbliższego ZOO, w Colchesterze. Powiem Wam szczerze, że ZOO to nie są moje ulubione miejsca na świecie. Nie chodzi o traktowanie zwierząt czy co tam, ale o samo miejsce. Dlatego byłam do tej pory tylko w jednym, w Poznaniu. Podobało mi się, ale czy chciałabym tam wrócić, to nie wiem. to ZOO podobało mi się trochę bardziej. Było mniejsze, ale można było zobaczyć więcej zwierzątek. Ktoś dobrze pomyślał i jakoś lepiej to zorganizował.
W każdym razie dzień zaliczyłam do udanych i dziewczynkom też się podobało, mimo, że były tam już niezliczoną ilość razy.

Poniżej kilka fotek z wypadu.

mapka ZOO źródło: internet

małpka się na nas wypięła


za chwilę była pora karmienia i pingwiny już się ustawiły w kolejce do lunchu



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pierwsze dni w Pensylwanii i urodziny w New York New York

Zakupowe, stresowe, Oscarowe szaleństwo

Zmiana planów