Match #3 West Coast!


Lokalizacja: Kirkland, Washington
Host Mum: manager coś z lekami, Ukrainka, Żydówka
Host Dad:  wiceprezydent coś z lekami, Chińczyk, katolik
Dzieci: B1
Coś charakterystycznego: dużo podróżują

Powiedziałabym nawet, że bardzo dużo. Mają jakąś rodzinę w Kanadzie i często tam jeżdżą. Zacznę od tego, że jestem pełna podziwu, tego, że się ze sobą dogadali i są małżeństwem mimo takich różnic kulturowych/religijnych. Można? Można!
Generalnie bardzo mi się ta rodzinka podoba, mimo tego, że dość mało informacji jest na ich profilu. Ale mi się wszystkie rodzinki podobają, jak do tej pory, nie jestem zbyt wybredna. Przechodząc do konkretów. Roczny chłopiec na przedmieściach Seattle. Mieli dwie au pair a dziecko ma dopiero rok, więc czuję, że byli w rematch, nie wiem tylko dlaczego. Nie napisali nic o mnie i tego, czego mogę się spodziewać, jeśli bym tam pojechała, oprócz tego, że miałabym zajmować się jednym dzieckiem. Nie ma też informacji o godzinach ani wymiarze pracy rodziców, ale oboje są kimś ważnym w tej samej firmie farmaceutycznej.
Odpisałam grzecznie na maila i czekam na odpowiedź.

Do następnego!

P. S Montuję w końcu filmik, mam nadzieję, że coś z tego wyjdzie i będę mogła go jak najszybciej wstawić na profil. Wstawiłabym tutaj, ale trochę się wstydzę :P

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pierwsze dni w Pensylwanii i urodziny w New York New York

Zakupowe, stresowe, Oscarowe szaleństwo

Zmiana planów